top of page

Veel gestelde vragen

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

  1. Contant

  2. Pin 

  3. Ideal online aankopen

Wat zijn jullie verzendkosten?

Standaard zijn de verzendkosten per bestelling € 4,95. Vanaf € 50,- is dit gratis.
Bij afhalen, betaal je uiteraard geen verzendkosten.
Ivm de alsmaar stijgende kosten voor verzenden hebben wij per 5/1/2021 onze verzendkosten verhoogd.
Let op bij ruilen, gelden er andere regels.

Wat is jullie retourbeleid?

​Klik hier voor ons complete beleid.

LET OP!

Indien er geretourneerd wordt in één van onze winkels, dan wordt het geld teruggestort op uw rekening. (Dit ivm de beperkte financiële middelen in onze winkels.)
In de regel wordt het de volgende werkdag naar u overgemaakt.

​

Mochten er, aan de hand van deze informatie, toch nog onduidelijkheden zijn, dan kan je ons het snelst bereiken via de Chat en/of het contactformulier.

 

Verkopen jullie ook kadobonnen?

Jazeker.

Wij adviseren om kadobonnen te kopen tot een bedrag van â‚¬ 50,00 of eventueel meerdere bonnen met een lager bedrag. Kadobonnen kunnen alleen in zijn geheel besteed worden, dit geldt zowel in de winkels als op de site.

Via de site kan een kadobon besteld worden. Deze wordt voorzien van een code en kan worden opgestuurd.

Klik hier voor onze kadobonnen.

!!Een kadobon welke in de winkels gekocht wordt, kan niet automatisch op de website gebruikt worden!! Neem hiervoor contact met ons op.

Service

Spaarsysteem:
In onze winkels krijg je bij besteding van € 15,- van de nieuwe collectie (niet op afgeprijsde artikelen), een stempel. Bij 10 stempels heb je je kaart vol en heeft deze een waarde van €10,-. Deze mag je bij je volgende aankopen (geen afgeprijsde artikelen) inwisselen. Deze is niet in te wisselen voor contanten en/of te gebruiken op afgeprijsde artikelen.

​

Op de website, zullen wij nog een oplossing voor dit spaarsysteem bedenken.

Zijn jullie nog op zoek naar personeel?

Op dit moment zijn wij gelukkig voorzien van een fijn team. Maar in de toekomst zijn er misschien nog wel plannen voor een nieuwe winkel.... Je mag altijd je CV mailen naar: 4Seasons.Fashion4you@gmail.com.
We zullen altijd contact met je opnemen. Vergeet niet, je CV te voorzien van een foto en of je in het bezit bent van een auto.

Helaas niet meer. We hebben 2 fantastische stagiaires gehad waarvan je de verslagen kunt lezen op onze pagina, stage lopen. Helaas ook wat mindere ervaringen met stagiaires. En om die reden hebben we besloten geen stagiaires meer aan te nemen.

Desalniettemin zijn we nog steeds een officieel leerbedrijf. Wij hadden plek voor BOL leerlingen.
In schooljaar 2018-2019 heeft onze stagiaire een 9,5 gehaald! Daar zijn we super trots op.
Klik hier voor verslagen van onze stagiaires.

Wanneer start de uitverkoop?

Dit weten we nooit van te voren. Houd onze informatiekanalen in de gaten:​

Welke materialen zitten er in jullie kleding?

We proberen alle materialen, welke bekend zijn van het kledingstuk, te vermelden op onze webshop

Veel klanten hebben een voorkeur voor natuurlijke producten. 

Hieronder vallen uiteraard Katoen en Linnen.

Maar welke materialen zijn ook prima vervangers:

  • Viscose/Rayon: Wordt verkregen door een behandelingsproces vanuit Katoen en Hout.

  • Lyocell/Tencell: Kunstmatige vezel op natuurlijke basis; grondstof is houtpulp.

Voor meer informatie, kan je natuurlijk altijd Wikipedia raadplegen.

Wij zouden graag van je horen, wat je ervaring is met onze website. Laat het ons weten.

Ook als we ergens onduidelijk mee zijn, je iets niet kunt vinden of dat je de site juist wel goed vindt.
Wij hopen hiervan te kunnen leren en misschien zelfs wel aanpassingen te kunnen doen.

bottom of page